Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/leaderbg/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/leaderbg/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
Отпечатване - Възможни грешки при PPPoE

Forum LEADER Computers

LEADER Интернет и Телевизия => Интернет по кабел => Темата е започната от: Николай Александров в януари 27, 2012, 06:08:15



Титла: Възможни грешки при PPPoE
Публикувано от: Николай Александров в януари 27, 2012, 06:08:15
Възможни грешки при PPPoE връзка:

1.Грешка 691 (windows Vista/XP/98)
Тази грешка означава, че най-вероятно бъркате Вашето потребителско име или парола. Моля въведете ги отново в съответните полета. Пишат се както са по договор! Другата възможна причина да Ви излиза тази грешка при опит за свързване е да се опитвате да се свържете към грешен сървър/име на услугата. В такъв случай трябва да коригирате настройките за сървър/име на услугата на Вашата PPPoE връзка.

2.Грешка 678 (windows XP/98)
Грешка 815 (windows Vista)

Тази грешка се появява когато не можете да се свържете към нашият сървър заради грешни настройки, проблем с компютъра или проблем по мрежата. При тази грешка трябва да проверите дали сте въвели правилно името на услугата (service name) на сървъра, към който се свързвате. Това става по следния начин: щракате два пъти с ляв бутон на икона за свързване да се отвори прозорецът, в който въвеждате потребителското име и паролата. Под тези полета имате бутоните свържи се (connect), отказ (cancel), свойства (properties) и помощ (help). Трябва да натиснете бутона свойства и в отворилият се прозорец да сверите името на услугата (service name). Ако името на услугата е вярно пробвайте да изкарате кабела на интернета от мрежовата Ви карта и след това да го вкарате добре, рестартирайте компютъра. Ако тези действия нямат ефект и все още Ви изписва тази грешка при опит за свързване се свържете интернет доставчика Ви.

3.Грешка 769 (windows Vista/XP)

Тази грешка дава поради две причини: забранена мрежова карта или липсващи драйвери за ЛАН. Дали е забранена мрежовата карта можете да проверите по следният начин: от меню старт избирате настройки (settings), след това контролен панел (control panel) – мрежови връзки (network connections) и там трябва да имате икона local area connection. Щракнете върху нея с десен бутон на мишката и ако на първият ред Ви пише разрешаване (enable) го натиснете. След това можете да опитате да се свържете от иконата Ви за интерент. Ако обаче на първият ред Ви пише забрани (disable) не го натискайте, а проверете дали нямате друга икона local area connection 2 или друга таква икона с друго име. Извъшете същата процедура и с нея. Ако “разрешите” някоя връзка опитайте да се свържете с PPPoE връзката след това. Ако нямате драйвери за мрежовата карта тогава в мрежовите връзки няма да имате икона local area connection. Това се получава най-често след преинсталиране на windows. В този случай можете да пробвате да преинсталирате драйверите на мрежовата карта и когато се появи въпросната икона local area conneciton, да свържете Вашата PPPoE връзка.

4.Грешка 720 (windows Vista/XP)

Причината за тази грешка най-вероятно е изключен TCP/IP протокол от настройките на самата връзка. Оправя се по следният начин: щракате два пъти с ляв бутон на икона за свързване да се отвори прозорецът, в който въвеждате потребителското име и паролата. Под тези полета имате бутоните свържи се (connect), отказ (cancel), свойства (properties) и помощ (help). Трябва да натиснете бутона свойства и в отворилият се прозорец да натиснете прозореца работа в мрежа (networking). В отворилият се прозорец търсите internet protocol TCP/IP и щракате с ляв бутон в кутийката пред него, за да се сложи отметка. По този начин включвате този протокол и след това трябва да можете да се свържете успешно. Другият вариант за тази грешка е да сте инсталирали някоя програма (Bitcomet, eMule), която да Ви е препачнала internet protocol-а TCP/IP. В такъв случай трябва да влезете под Safe Mode и в папка windows/system32 да потърсите файла tcpipsys.original и да го преименувате на tcpip.sys . След това е необходимо само да рестартирате компютъра и да го стартирате в нормален режим на работа.